Jump to content

ni tjejer snackar om att föda barn!

Tjoran

Recommended Posts

Men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld!

Världens bästa reklam, för den är väldigt sann.

Så ja, snacka om att fakiren krashade direkt. Era erfarenheter angående mejerier och förkylning? Jag är inte känslig på annat sätt att jag blir tjock av dom tillslut. Men dom är ju väldigt energitäta vilket jag känner att jag behöver nu. Så egentligen, skulle mycket grädde, kvarg osv förvärra förkylningen? Att stå och laga mat nu är kanske inte omöjligt, men liksom.. palla. Haha.

Kör!

Mejerier ger mig samma symptom som om jag vore förkyld. Så grädde, mjölk och även ostar går bort för min del. Någon gång unnar jag mig en bit Kolibrie och sitter sedan och snorar i flera dagar efteråt. 

Det blev fel skriver på telefonen. Jag har ett tips eller en teori jag skulle vilja testa om du vill agera andre försöksperson. Innan jul ,lördag kväll närmare bestämt var jag tokförkyld. Alltså bomull i hela huvudet och jag hade läst lite om periodisk fasta + att min mans bror pratat om hur pf boostar immunförsvaret. Jag skulle laga mat till en jättefest hela dagen efteråt och jag hade två små sjuka barn att ta hand om så jag hade verkligen inte tid att vara sjuk. Jag testade. Från kl 20 lördag kväll åt jag inget på hela dagen, förutom kaffe m cocosfett tills kl 20 kvällen efter. Gissa vem som hade en miniförkylning på julafton? Jo JAG! Jag var bara lite lite snorig. Så nu undrar jag. Var det bara en slump? Vill du vara min andre testperson, testa, och rapportera hur det gick? Se om jag kommit på något, för det var den snabbaste monsterförkylning jag någonsin haft. Krya på dig.