Maja Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Jag som varit uteslutande kaffedrickare vill tipsa om några goda te-sorter jag upptäckt. De är rädd "kryddiga" - jättegoda!Märket är PUKKA och smakerna jag föredrar hitintills är Licorice & Cinnamon samt Vanilla Chai.Den senare är även god att mixa med kokosfett och smör.Licorice & Cinnamon smakar gott även kall. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvonne Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Tack för tipsen, dricker väldigt mycket te och har olika sorter men dessa har jag inte provat ännu :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvonne Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Nu har jag köpt hem de du tipsade om - har bara provat lakrits & kanelteet ännu men det var jättegott. Köpte ett till som hette Revitalise, det var oxå gott :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja Posted February 5, 2013 Author Share Posted February 5, 2013 Hittat ny favorit ! Köpte en förpackning PUKKA te innehållande olika smaker:three mintthree fennelthree green teathree ginger (nya favoriten)three tulsiPrisvärt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts