Ami Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hej behöver tips om morgon kaffe ', ni vet med kokos fet ja alla förslag är bra speciellt de som gör att man håller sig mätt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jag tycker inte om att ha kokosfett i vanligt kaffe, därför gör jag äggmjölkskaffe. - 1 eko-ägg - 2 msk smör - 1 msk kokosfett - kaffe (jag gör det lätt för mig och använder pulverkaffe direkt ner i tillbringaren) - 2 dl kokhett vatten Mixa allt med stavmixer. Det blir krämigt och gott, som en latte. Och mättande, jag står mig på det i många timmar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Fettkaffe? nääää... Jag börjar dagen med en stor sked kokosfett stright up. Sen tar jag en stor kopp gott kaffe efter frukost (om jag nu äter frukost vill säga). På så sätt får jag i mig båda nyttigheterna/smakerna men mixen av de båda klarar jag inte av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kajsa576 Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Jag tar 15 gram CoccosOil, 35 gram Smör och 3 ,5 dl Varmt bryggkaffe och mixar i en hög "bunke".. Står mig från 07:00 - ca 12-13. Är godare än man tror… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 2 ägg kanel, kardemumma 1/2 dl kokosolja 2-3 dl kaffe Allt mixat. Mums! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naturist Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Har aldrig testat att smaksätta mitt äggmjölkskaffe (vilket namn va!! låter värre än det är), men vanilj och kardemumma låter riktigt gott. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts