annakarin Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Hur är det nu? vågar jag äta tillskott av omega 3, jag har köpt Active Care fiskolja och känner mig nu lite lurad. Jag äter inte särskilt mycket fisk så det är därför jag har köpt. Kanske blir det två ggr per månad kanske tre inte för att jag inte gillar fisk utan för att jag är så dålig på att laga till fisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Nu kanske det är jag som missat något i din fråga, men varför skulle du blivit lurad? Omega 3 är viktigt att få i sig om man inte äter så mycket vildfångad fet fisk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 E-vitamin är bara tillsatt för att oljan inte ska härskna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
annakarin Posted February 6, 2014 Author Share Posted February 6, 2014 Ok tack. Jag tyckte att det var mer i än det borde vara om det bara för för att innehållet inte skulle härskna en kapsel 42% av rekommenderat dagligt intag av E-vitamin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts