Birgitta Höglund Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Inte direkt LCHF-relaterat, men kanske du känner en duktig kock som vill åka till Brasilien och jobba?En bekant i restaurangbranschen där ska öppna ett nytt ställe. Kan ju vara ett bra tillfälle att sprida LCHF-kosten även till Syd-Amerika Så här skriver Pekka Andersson:"Jag skall öppna en medeltids resturang med inriktning på Internationell Alacarte.Restaurangen behöver en kock som kan lära upp Brasiliansk personal att efterträda.vi skall ha en del Svensk mat och även en avdelning för Pizza och Kebab som hanteras av annan personal. Alacarten skall vara exklusiv med finess på upplägg och med målsättning att vara bäst i Teresopolis.Personen skall samarbeta med mig och utforma menyn samt laga maten tillsammans med en eller två personer från orten. arbetstid är från 16 00 till 24 00 tisdag - lördag, söndag 10 - 22 allt är gratis och lönen bestäms efter överenskommelse. kortast tid för anställning är 6 månaderMitt telenr. 5521992346742 pekkja (@) gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 är de okej så för ja frågan vidare till en FB grupp som jag med i -sjukt duktiga kockar där - som kanske har intresse av detta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Ja gör gärna det. Har också spridit frågan i kockforum där Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Då så - sprider ja de vidare 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazzi Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Delat vidare -Hade jag inte själv haft mina katter - hade de varit sjukt intressant hoppa på detta !! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birgitta Höglund Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Hade inte min rygg pajat för 13 år sen, efter 18 års intensivt kockjobb, hade jag inte tvekat en sekund... Känner mamman till mannen som ska öppna restaurangen, så jag hade mer än gärna bosatt mig hos dem i Brasilien ett tag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts