Antonius Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Hej! Jag har krampvärk och en ömmande värk i övre magen, jag misstänker att det är någon gallsten eller bukspottkörtelinflammation, jag har ökat på fettet och striktat till kosten för att få bukt med hudbesvär och magproblem. Dock uppträder detta nu... Vad ska jag göra? är det farligt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Sitter det under höger revben är det gallan.. mitt i solarplexus så är det ofta övre magmunnen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Hej! Jag har krampvärk och en ömmande värk i övre magen, jag misstänker att det är någon gallsten eller bukspottkörtelinflammation, jag har ökat på fettet och striktat till kosten för att få bukt med hudbesvär och magproblem. Dock uppträder detta nu... Vad ska jag göra? är det farligt? Skulle inte du på undersökning för magproblem? Har du varit det än? Får man en massa trassel då är det ju oftast något som inte är bra med näringsintaget eller något annan man kan påverka själv men att ge råd till människor när man inte har hela bilden är svårt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts