Popular Post Prälleskrället Posted February 10, 2014 Popular Post Share Posted February 10, 2014 Har vägrat prova fettkaffe, för det låter så udda (läs vidrigt) men idag provade jag. Åh Gud så himmelskt gott!!!! Det var suveränt. Kommer alltid dricka det hädanefter. Alla ni dom inte gjort det än - prova!!!! 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malin303 Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Jag provade och det var helt okej (kaffetanten i mig vill helst bara ha mjölk i, mycket mjölk.. Men hon fick vika ner sig ) Därmot så blev jag inte precis mätt, och det är väl det som är tanken lite..? Testade igen, knökade i dubbelt så mycket kokosolja och smör - men nix. Hur gjorde du? Blev du mätt? Berätta gärna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joh@n Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Ja det blir riktigt lyxigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prälleskrället Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 Blev inte mätt som på riktig mat, så där att det känns i magen och kroppen. Nu har jag ju en livstid av överätning bakom mig, så jag har inte alltid koll på mättnadskänslan. Dessutom drack jag kaffet som en del av lunchen som bestod av chorizo och blomkålsmos. Men jag inser nu när det närmar sig middagstid för övriga familjen, att jag inte kommer äta mer idag. Sja träna senare ikväll också, får se hur det känns efter det. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kajsa576 Posted February 10, 2014 Share Posted February 10, 2014 Jag blev också så förvånat, blev ju som en Latte, kändes med som gräddmjölk i kaffet med mild coccos. mums! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prälleskrället Posted February 10, 2014 Author Share Posted February 10, 2014 Klockan är 21.30, har tränat Freepower och är fortfarande behagligt mätt. Äter inte mer idag. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts