zandraw Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Hej på er! Ibland när jag ätit godis, chips, cocacola (sånt som hör en filmkväll till) sent på kvällen så händer det att jag ganska exakt en timme efter att jag somnat vaknar totalförvirrad! Som att jag inte riktigt fattar vart jag är, som feberyra utan feber, disorienterad och hjärtklappning. Är det nån som varit med om liknande detta? Vad är det som händer, lixom?? //Zandra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 hehe...du har kommit till fel ställe...här är det ingen som äter socker 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Äter du LCHF annars verkar det dax att börja. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 cocacola (sånt som hör en filmkväll till Aldrig druckit mer än kanske totalt ett glas av den smörjan i hela mitt liv så jag vet inte riktigt hur effekten blir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totto Posted February 13, 2014 Share Posted February 13, 2014 Se till att titta på film tillsammans med nån som har diabetes, så kan du få låna blodsockermätaren efter filmen. Mest spännande är att testa efter en timme, tycker jag. Inte en timme efter filmen, en timme efter sockerchocken alltså. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zandraw Posted February 25, 2014 Author Share Posted February 25, 2014 Totto! Det var en bra ide ju! Tack för den:) lchf funkar bra, men det är dendär förbaskade chokladen jag inte kan vara en dag utan! Grr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts