Limp Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Är det någon fler här som får klåda av fiskolja av ett visst märke ? Jag har nämligen märkt att en av de rekommendera "bra" fiskoljorna fungerar inte med min kropp. Jag får utslag på ben och armar. Det kliar och har sig. Jag har gjort två försök med ett halv år mellan med samma negativa utgång. Jag har testat sälolja och problemen upphörde. Nu har en Omega-3 fiskolja av annat mindre känt märke och har inga problem. Mysko... vad kan det vara för något som ställer till det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterol Posted February 15, 2014 Share Posted February 15, 2014 Intressant... Jag käkar Friggs omega 3 kapslar och har utslag och klåda på skinkorna.. Jag trodde det berodde på malaria medicinen jag käkar efter att ha varit i Indonesien på semester... Började med kapslarna när jag kom hem den 14 januari och klådan dök upp strax efter det... Hmm... Något att kolla upp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts