Nybörjarn Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Hej. Jag har inte själv läst Eenefeldts Matrevolutionen men nu funderar jag på att ge den till en person som jag tycker borde pröva på LCHF. Men sen blev jag lite fundersam, i enlighet med ämnestiteln, är den fortfarande aktuell? Det har ju hänt en del sedan den skrevs och det är väl samma upplaga fortfarande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rolle Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Den är fortfarande aktuell för de utanför staketet. Läs den själv, och välkommen in, även om det börjar bli trångt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Som nybörjarbok är det fortfarande utmärkt, tycker jag. Personen kan ju dessutom komplettera med att läsa på Kostdoktorns blogg. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Revolutionen är inte över än... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyx-LCHF Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Revolutionen är inte över än... Inte förrän hälften av alla plogbillar gjorts om till smörkärnor... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Hej. Jag har inte själv läst Eenefeldts Matrevolutionen men nu funderar jag på att ge den till en person som jag tycker borde pröva på LCHF. Men sen blev jag lite fundersam, i enlighet med ämnestiteln, är den fortfarande aktuell? Det har ju hänt en del sedan den skrevs och det är väl samma upplaga fortfarande? Mycket i boken är ju historiska tillbakablickar som inte direkt blir inaktuellt. Ett alternativ skulle vara "Ett sötare blod" som är väldigt lättläst och "spännande" (kanske är lite mer up-to-date) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Men vore kul om KD kom med en uppföljare snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessima Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Håller med de andra om att det absolut är en bra start! Dessutom är den jättespännande. Både jag och min man sträckläste boken för att vi inte kunde lägga den ifrån oss. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts