Jump to content

Hälsningar från England

Scandichic

Recommended Posts

Hej! Jag fick höra att jag hade diabetes den 28onde januari. Jag fick ett paket tabletter och rådet ' gå och kolla på nätet. Börja med diabetes.org.uk. Jag föreslår att ingen börjar här. Om rådet (se receptet) inte var så farligt, skulle man skratta! Egentligen kan man regelmässigt äta kakor om man använde hälften av sockret i receptet! Verkligen?! Lyckligtvis hittade jag diabetes.co.uk där ett medlem berättade om Kostdoktorn och jag läste webbsidan och bestämde att börja med LCHF. Jag har gått ner i vikt 5 kilo.

Jag är engelska, gift med 2 unga barn och jobbar som lärare. Jag pluggade språk både i Sverige och i Storbritannien när jag var yngre och älskar Sverige. (Vi gifte oss 2002 i Masthuggskyrkan i Göteborg.) jJag gillar Henning Mankell och Lisa Marklund! Om jag skriver fel, var snäll och berätta!

Undersökte inte läkaren vilka möjligheter du har att bli frisk igen?

Känner du till den här svenska tjejduon?

(Går det inte att lägga in en länk till youtube utan att hela klippet kommer upp i tråden? Jag trodde bara det skulle bli en länk)

• Like 1

Undersökte inte läkaren vilka möjligheter du har att bli frisk igen?

Känner du till den här svenska tjejduon?

(Går det inte att lägga in en länk till youtube utan att hela klippet kommer upp i tråden? Jag trodde bara det skulle bli en länk)