Birgitta Höglund

Personal till PriMaten i Uppsala sökes

Recommended Posts

Känner du någon som skulle vilja jobba tillsammans med det härliga gänget på PriMaten i Uppsala, Sveriges första lunchrestaurang och Deli med bara glutenfri Paleo/LCHF på menyn?
Så här skriver ägaren Lars Fahlén på Facebook:

592313_192471814164955_1178471483_q.jpg

Vi behöver bli ännu vassare. PriMaten söker nya medarbetare, som kan vara med och bygga vidare på vårt unika erbjudande. Med erfarenhet från kök och servering och/eller butik. Och naturligtvis med intresse för naturlig mat. Mat för människor...
Är du vår nya superstjärna? Maila lars@primaten.org

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Birgitta, vet du om de tänker expandera till Stockholm? Saknar en paleo restaurang/fik i Stockhoolm.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har börjat hänga lite på Ecoist på Östermalm i Stockholm. Rekommenderas, gluten och sockerfritt och bra grejer. Om Primaten vill expandera till Stockholm så kan jag tänka mig att jobba lite extra där i så fall. För den goda sakens skull och för att det är lite trevligt att träffa folk också. Har varit i branschen tidigare. 

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Lars har haft planer ända sen starten att PriMaten ska spridas till fler större städer, men det tar tid att bygga upp en ny restaurangverksamhet från grunden. Så förhoppningsvis kommer det att bli en PriMatrestaurang i Stockholm :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg