AnnikaJ Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 I dag gjorde jag en dumhet, jag köpte Broccoli i serien Ångande Goda. Läste lite slarvigt Broccoli med olivolja och salt. Jag gillar olivolja, men märkligt nog smakade broccolin inte alls olivolja. Dags att läsa innehållsförteckningen. Per 100 g 0,8 g fett! Därav mättat fett 0,1 g ! Vilka mängder! Inte konstigt att jag inte kände olivoljesmak! I fortsättningen kommer jag att göra som jag brukar, hälla på lite olja efter kokningen. Och jag kommer inte att köpa broccoli ur serien Ångande Goda! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Tänk allting går att sälja med mördande reklam en gammal slagdänga. Har också gått på sådana grejer känner mig lurad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Skicka dom ett surt mäjl vetja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts