Peter B Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Hejsan! Jag är sugen på att se någon ny bra video ikväll ( som handlar om lågkolhydrat)..har ni några tips:) Det är förresten forumets största svaghet att det inte finns någon kategori för videos...det är ganska ofta man vill ligga o slötitta på något intressant...och då skulle en sån kategori vara ett perfekt ställe att leta på...men det vär väl tyvärr bara jag som tänker så 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Håller med dig Peter. Doc har visserligen en avdelning med videos, men vi kunde haft en avdelning där vi postar länkar från alla möjliga håll. Jag tar upp det på nästa skype-moderatorsmöte slutet mars. Igår kväll såg jag en härlig intervju med Richard Dawkins (http://www.youtube.com/watch?v=na8V8TM4wKk) men det har inte med low carb att göra... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Hejsan! Jag är sugen på att se någon ny bra video ikväll ( som handlar om lågkolhydrat)..har ni några tips:) Det är förresten forumets största svaghet att det inte finns någon kategori för videos...det är ganska ofta man vill ligga o slötitta på något intressant...och då skulle en sån kategori vara ett perfekt ställe att leta på...men det vär väl tyvärr bara jag som tänker så Håller med! Saknar det med då jag ganska ofta postar tips på youtubeföreläsningar/intervjuer. Men är lite osäker på vart man skall lägga det ibland. Jag har iaf taggat mina poster med "youtube" / "föreläsning" / "intervju" så de kan vara läge att dra en (avancerad) sök på forumet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 JumpstartMD Full Interview with Drs. Stephen Phinney & Jeff Volek 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted March 6, 2014 Share Posted March 6, 2014 JumpstartMD Full Interview with Drs. Stephen Phinney & Jeff Volek Den är svinbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle90 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Här kommer en video som handlar om orsakerna till hälsoproblem. Personerna som pratar är Reed Davis och Sean Croxton. Mycket bra video. Och här kommer en video till dem som har svårt att sluta äta majs.......av någon anledning. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle90 Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Glömde nämna att Sean Croxton är skaparen utav Underground Wellness som verkligen rekommenderas. Finns inte bara som YouTube kanal utan även en podcast som man ligger och lyssnar på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 13, 2014 Author Share Posted March 13, 2014 Håller med dig Peter. Doc har visserligen en avdelning med videos, men vi kunde haft en avdelning där vi postar länkar från alla möjliga håll. Jag tar upp det på nästa skype-moderatorsmöte slutet mars. Igår kväll såg jag en härlig intervju med Richard Dawkins men det har inte med low carb att göra... PÅMINNER!! (Docs avdelning är ju en aning statisk....) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 PÅMINNER!! (Docs avdelning är ju en aning statisk....) Står på agendan för nästa möte den 30 mars! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 13, 2014 Author Share Posted March 13, 2014 Om ni är riktigt snälla kan ni få kalla den kategorin för LCHF/Lågkolhydrat/Paleo/Neolitisk-Videos. (PS glöm inte att det ska stå videos på slutet) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 14, 2014 Author Share Posted March 14, 2014 Reklam för LCHF?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts