Bengt Nilsson Posted February 27, 2014 Share Posted February 27, 2014 Är du intresserad av löpning så berättar norskan Cecilie Holmgren på bloggen Under vårt tak om sitt byte till LCHF-kost: Ultralöpning på lågkolhydratkost Lchf har gjort meg til en bedre løper, helt klart. Både treningsmessig og i konkurranser, løper jeg på fettførbrenningen. I de lengste løpene må jeg selvsagt ha i meg karbohydrater etter hvert, men jeg holder meg mye lenger enn andre, og har ingen mageproblemer i det hele tatt. Jeg var ikke overvektig da jeg startet med LCHF, men jeg har gått ned flere kilo, og fettprosenten er mye lavere. Det intressanta när det gäller hälsan kommer en bit ner (lavkarbo = lchf): Sønnen min har vært plaget med barnemigrene, men anfallene er så og si borte etter at vi startet med lavkarbokost. Vi føler oss alle mye bedre, og har mer energi. Immunforsvaret til barna er superbra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts