Slangbellan

Hjälp :(

Recommended Posts

vet inte om det e rätt tråd eller ej ?

Jag har kommit ner 18 kg på 7 månader.

Men jag har fastnat pååä 96 kg och 107cm runt medijan.

Jag har inte gått ner på 2 veckor och jag kör strikt lchf. :((((

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja men alla hamnar på en platå förr eller senare. När jag gick på överviktsenheten sa läkaren där att kroppen klarar inte av att gå ner hela tiden, utan den måste stanna upp och anpassa sej till sin nya vikt innan den tar nytt avstamp.

Fortsätt äta bra mat och njut av det du åstadkommit. Om du fortfarande står still i slutet av mars så kan du kanske skruva lite på kosten, men jag är tvärsäker på att måttbandet kommer att visa skillnad i alla fall även om inte vågen gör det

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Beskriv gärna vad du definierar som strikt LCHF? Att du fastnat kan ju bero på något du äter...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har en litet problem och hoppas jag kommit till rätt tråd nu. Jag har problem med mitt kcal intag, får aldrig upp det till 2000 kcal som är mitt ideal. Utan ligger mellan 1000 och 1900 kcal, jag tränar nästan varje dag också så jag är lite orolig. För att min kropp inte får i sig tillräckligt med energi. Men jag har varit mätt och nöjd på kvällen när jag ska sova och jag går inte hungrig jag kämpar för att få i mig mer men det tar stopp.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

vet inte om det e rätt tråd eller ej ?

Jag har kommit ner 18 kg på 7 månader.

Men jag har fastnat pååä 96 kg och 107cm runt medijan.

Jag har inte gått ner på 2 veckor och jag kör strikt lchf. :((((

Långa promenader kanske kan göra susen. Man kan ju sitta på träningscykeln framför TV´n också men nu är det ju trevligt att promenera när fåglarna har kommit igång och blommorna börjar slå ut.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tycker du ska ta det lugnt o inte börja mixtra. Du har ju lyckats fantastiskt. Fortsätt bara och ha inte för bråttom. Viktminskningen kommer säkert igång igen vad det lider.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg