Scandichic Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Jag hittade det här receptet och tyckte att det var mycket gott - jag åt två skålar och min man åt resten! Det är för 4-6 människor. Hoppsan! http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=1582 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Lät ju väldigt gott men väl mycket kolhydrater för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Jo men man kan ju alltid skippa paprika och tomat mm. Ska absolut prova smaksättningkombinationen kokosgrädde och sambal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Jo men man kan ju alltid skippa paprika och tomat mm. Ska absolut prova smaksättningkombinationen kokosgrädde och sambal. Jag tänkte mest på chillisåsen den innehåller mer än 30% kolhydrater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Jag tänkte mest på chillisåsen den innehåller mer än 30% kolhydrater. Jag brukar använda hemkryddad chiliolja 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scandichic Posted March 1, 2014 Author Share Posted March 1, 2014 Jag tänkte mest på chillisåsen den innehåller mer än 30% kolhydrater.Hej Margaretha! Jag använde bara en liten stänk men jag tycker att du inte behöver använda det. Min man tyckte om tomaterna men jag tycker att de behövs inte heller! Hoppas att det hjälper! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Hej Margaretha! Jag använde bara en liten stänk men jag tycker att du inte behöver använda det. Min man tyckte om tomaterna men jag tycker att de behövs inte heller! Hoppas att det hjälper! Nu stod det 0,5 dl i receptet och det blir 16 gr kolhydrater så mycket äter inte jag per dag men jag tyker den är värd att pröva och jag har en sweet chillisås som innehåller 5 gr kolhydrater som man bara behöver lite av. Det ska jag prova och återkomma med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Totto Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 Man kan ju hotta till det med en bit chili bara, om man vill och skippa annat. Receptet i sig verkar bra, jag ska testa det. Kanske mer kokosfett och mindre kokosmjölk för kolisarnas skull, vi får se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts