Aros

CarbZone?

Recommended Posts

Hej!

Som nybakad(!) LCHF:are finns det onekligen vissa saker man saknar, tortillabröd till exempel. Jag vet att det finns LCHF alternativ, jag har testat ett par men tycker det mest liknar en tunn och rund omelett. Pasta är en annan sak om jag vet att jag kommer att sakna. Nu ramlade jag över "CarbZone" och undrar om någon av er har testat deras produkter?

http://www.carbzone.se/shop/

Tack på förhand!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men det finns ju så mycket annat... bara du öppnar ögonen ! Bästa sättet att få till en livsvarig kostförändring är att tränga bort vissa gamla vanor och ersätta dem med sundare nya. Skippar man substituten, är det lättare hitta nya favoriter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kostdoktorn har flera inlägg om CarbZones fusk i synnerhet om deras tortilla.

Maken och jag äter gärna tacos, men vi valde bort bröd och skal redan från början. Endivesallad är perfekt eesättning. Ofta tar grabbarna ochså sallad i ställey för tacoskal

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

"Om det är för bra för att vara sant, är det förmodligen en bluff" Jag har läst Kostdoktorns inlägg om CarbZone och ska nog leta alternativ i stället. Endivesallad låter gott!

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blev besviken när jag kollade in deras pajer på ICA i Lund - gluten var en av ingredienserna...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja tyvärr har CarbZone mest bara fusk, eller omskrivningar för att verka bättre än vad de är. De kör fortfarande på extremt billiga (och onyttiga) råvaror.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg