carina55 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hej Tommy: Undrar om du kan svara mig på detta, jag har ätit lchf i 1 år, första 6 mån gick super, -18 kg med liberal lchf. nu har jag stått still sedan aug 2013, och det spelar ingen roll vad jag gör, går ca 3 km 4-5 ggr /v, sitter sällan på rumpan håller alltid på med något. nu har jag ätit mejerifritt utom smör då, i 6 dagar men det händer inget , har koll på protein ca 65 gr, kh 5-20 gr , fett 150-180 gr. men jag har kört i väggen, fuskar inte nemnvärt, där är jag bestämd. hoppas du har ett tips snälla. mvh carina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Tycker det ser helt ok ut. Ibland fastnar man på platåer och det kan ta en stund för kroppen att komma igång ingen. Sen hänger det mycket på hur mycket mer kroppen verkligen "behöver" gå ner. Det är inte säkert du och kroppen är riktigt överens... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Har du testat att fasta carina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Precis, det kan vara värt att testa någon form av fasta. Men jag tycker inte man ska göra det om man inte känner att det funkar. Man ska aldrig bhöva gå runt och vara hungrig. Det tror jag stör mer än vad det gör nytta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carina55 Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Är du kvar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Japp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carina55 Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Glömde skriva att jag har ca 25-30 kg kvar att gå ner så jag hoppas jag och kroppen kan komma överens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carina55 Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Skulle vara intressant och få se hur du äter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Lycka till. Kroppen kan vara minst lika envis som huvudet ibland. Med lite tur lättar det framåt våren då kroppen kanske tror att den inte behöver så mycket "lager"... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carina55 Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Jag hoppas det med , tack snälla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts