Linneola Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hej Tommy! Visst kan tonåringar äta LCHF? Jag har nyligen börjat, men jag dras mellan både och. Så jag skulle bli väldigt glad över ditt svar! /Linnea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ja, jag ser inget problem med att tonåringar äter LCHF. Man ska kanske inte medvetet hålla nere på proteinerna då de kan behövas för tillväxten men att inte äta socker eller mjöl kan aldrig vara fel. Oavsett ålder. Så som tonåring kan du absolut äta LCHF! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linneola Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 Ja, jag ser inget problem med att tonåringar äter LCHF. Man ska kanske inte medvetet hålla nere på proteinerna då de kan behövas för tillväxten men att inte äta socker eller mjöl kan aldrig vara fel. Oavsett ålder. Så som tonåring kan du absolut äta LCHF! Okej! Tacksam över ditt svar! MVH/ Linnea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts