Leopold Roos Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hej vännen. här kommer några frågor om dig till dig. Ska du hålla nå framträdande på ifokus kryssningen? Hur går det med din blogg. Berätta gärna lite om den om du får tid över nu. Kör du alltid ett bloginlägg varje dag? Är det primära att visa maten du äter eller nåt mer? Har du hållit många framträdande om lchf nu? Vad är ditt bästa lchf träff minne? Vilken lchf profil skulle du vilja träffa? Hur många andra vet du om har klarat 50%? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Tjenare! Inget planerat framförande på kryssningen, men man vet aldrig... Sedan jag startade bloggen har jag nog bara missat att skriva något max fem dagar. Annars finns det minst en postning per dag... :-) Det var ett tag sedan jag körde något riktigt nu men jag har lite planer för våren... Om saker och ting faller på plats... Mitt absolut bästa LCHF-träff-minne måste vara min första camping i Säffle då jag äntligen fick träffa Sten-Sture och Andreas... :-) Det var ganska stort då... Det skulle vara roligt att träffa Martina J och My... Men det ser ju lovande ut inför kryssningen... Inte så många som jag känner till. Några har väl tappat mycket men då på andra mer kirurgiska sätt... och det räknas ju liksom inte... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Har du några framtida LCHF projekt du vill prata om? Tar det mycket tid att hålla igång en blogg? Vem har inspirerat dig mest LCHF mässigt? Vilken utomlands profil brukar du läsa om/tycker du om? Off-topic Säg 3 roliga sällskapsspel . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Nja, det finns några projekt på gång. Några "hemliga" och några öppna. Bok eller böcker är väl inte så hemligt. En och annan "app" kan det kanske bli också framöver. Nja, jag lägger kanske 1 timme per dag i snitt på själva bloggandet. Då är det bara den engelska bloggen och den svenska. Inspirationsmässigt måste jag ju säga Sten-Sture, men även Andreas och boken "Matrevolutionen". Margareta Lundström har jag haft väldigt inspirerande samtal med så henne vill jag gärna nämna också. Jag gillar Briffa och Davis. Jimmy Moore kan också säga/skriva bra saker. Just nu är de tre bästa spelen: Firefly-The game, alla Command and color (Memoir 44 etc.) och det förmodligen bästa spelet genom tiderna; Tsuro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts