Gugge Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Jag hade egentligen tänkt ligga lågt här för det fungerar utmärkt för mig, men du verkar inte bli överöst av frågor... Vad har du för tankar om motion och att hålla sig motiverad. Att ändra kost och gå mycket till vardags fungerar utmärkt för mig, och jag har redan uppnått vad jag tycker är en optimal vikt när jag minskat från 103 kg till 83 kg bara genom kosten. Jag skulle gärna prova att springa eller jogga lite när jag nu har en lättare kropp, men ibland känns TV-soffan för bekväm. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Jag har i princip inte motionerat alls under de åren jag nu kört LCHF. Första 40kilona tog jag helt utan ett enda extra steg. Sedan började jag promenera rätt mycket men då pratar vi verkligen bara om promenad. ingen powerwalk utan det var mer bara gå runt och lyssna på en bra ljudbok i väldigt maklig takt. Att jobba eller springa har aldrig lockat meg även om jag nu faktiskt funderar på det. Jag tycker bara det ser så onödigt jobbigt ut... :-) jag har inte heller styrketränat någonting alls någonsin... Jag köpte lite redskap för några år sedan för att komma igång men allt är fortfarande i sina förpackningar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts