Leopold Roos Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ohoud Idag 17:07 Hej! TommyJag vill gärna veta hur du åt efter viktnedgångenoch hur du behöll denna seger?? Tack på förhand.. Malin Idag 17:47 Hej Tommy! Har du något tips för att komma över en platå? Har stått still flera månader och vill gärna bli av med min 3-4 sista kilo också och komma i mål ordentligt.Med vänlig hälsning,Malin tinefis Idag 17:55 Hejsan Tommy,Grattis till din viktnedgång och att du lyckats hålla den! =oDJag undrar hur du åt UNDER din viktnedgång. Hur såg en "typisk" dag ut? Hur åt du i början för att börja gå ner i vikt?Och vad och hur mycket tränade du i början?Tack på förhand!//Tine Ann Kristin Idag 17:58 Hej Tommy! Har du kollat om din kost ger dig alla näringsämnen? Äter du några kosttillskott, och i så fall varför? Tack för att du lägger ut din mat på bild, du och Sten Sture är orsaken till att jag klarar att äta superstrikt lchf. Det gjorde det ok i mitt sinne att äta ganska ensidigt, fast min äggdiet är näringstät. Kvinnor har en svaghet för frukt och grönt. Anna Idag 19:20 Hej Tommy!Vilken fantastisk förebild du är!När du nådde din målvikt, hur åt du sedan för att hålla vikten? Jag undrar även om din kost har förändrats efter hand, t ex klarar kroppen en mer liberal LCHF efter ett tag eller går du upp i vikt om du äter lite mer kolhydrater idag?Tack på förhand! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Ann-Kristins fråga besvarades här:http://forum.kostdoktorn.se/topic/4554-n%C3%A4rings%C3%A4mnen-fr%C3%A5n-kostdoktorn/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts