Syster Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hej Tommy! Vad var det som fick dig att börja med LCHF i första början? Hade du provat andra sätt att gå ner i vikt innan LCHF? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Jag har aldrig någonsin försök gå ner i vikt tidigare. Så LCH var mitt första och enda försök. Att börja med LCHF var en ren tillfällighet. Jag såg en intervju med Sten-Sture Skaldeman och där sa han att han tappade massor av vikt på att äta biff och bea, det lät så tokigt så jag var tvungen att testa... Det funkade ju rätt bra... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Jag har aldrig någonsin försök gå ner i vikt tidigare. Så LCH var mitt första och enda försök. Att börja med LCHF var en ren tillfällighet. Jag såg en intervju med Sten-Sture Skaldeman och där sa han att han tappade massor av vikt på att äta biff och bea, det lät så tokigt så jag var tvungen att testa... Det funkade ju rätt bra... Jag tror att där har många män en fördel jämfört med kvinnor, som många gånger har bantat med diverse olika metoder och därmed fått en otrygg kropp som håller hårt i kilonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ja, jag hoppade på detta med ultimata förutsättningar. Man 40 år (typ) Ingen bantingshistorik alls Mycket kraftig fetma Bättre utgångsläge kan man nog inte ha... :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts