Anders A Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Jag vet vi har pratat om denna innan, men jag kan inte låta bli att ta upp det igen. http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/svalj-ballong-och-rasa-i-vikt/ Det kanske kan finnas några få människor som skulle kunna ha nytta av detta, och då pratar jag om kraftigt, livsfarligt överviktiga personer som snabbt måste göra något åt sin situation, och som alternativ till GBP är det ju såklart bättre. Men damen i filmen är ju inte extremt överviktig, så risken är ju att var och varannan nu testar detta istället för att äta rätt mat Och "en app följer med som hjälper användarna att hålla lämplig diet". Lämplig?? Hur mycket skall vi slå vad om att det är en lågfetts-diet?? Men det är ju som sagt bra business. Kör en sån här kur - ge folk en diet som gör att de efter avslutad ballong-kur går upp igen så de måste komma tillbaka lite senare igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts