Jump to content

Får inga notifikationer längre.

Calle90
 Share

Recommended Posts

På senare tid så får jag inte längre några notifikationer om dem trådar jag är med och skriver i.

Är det så för er också?

Jag har ett gmail konto och det har funkat förut, men inte längre. Notifikationer om man fått en "gilla" på en av sina kommentarer samt privata meddelanden får man, men allt annat får man inte några notifikationer om.

Har satt upp en reservplan iaf med tapatalk på mobilen som kanske funkar.

Aja, vi får se.  :)

Skönt att se att fler har detta problem. Hur som helst så funkar appen tapatalk på mobilen rätt bra. Hade 10 notificeringar när jag vaknade upp idag.

Så här gör du:

1) Ladda ner appen på antingen Google Play eller Appstore.

2) Sök upp kostdoktorns forum

3) logga in med ditt konto.

Då får man notifikationer på mobilen, men det krävs såklart en smartphone för att detta ska funka.

• Like 1

Då får man notifikationer på mobilen, men det krävs såklart en smartphone för att detta ska funka.

Ja, det är just det... Min mobil är från stenåldern, typ.  ;)  Men jag lär väl överleva utan notifikationer och med lite tur fixar någon problemet vad det lider.

Ja, det är just det... Min mobil är från stenåldern, typ.  ;)  Men jag lär väl överleva utan notifikationer och med lite tur fixar någon problemet vad det lider.

Jo det får man hoppas på. Det ska ju inte behöva gå till extrema nivåer så man blir tvungen att skaffa ny mobil bara för att få notifikationer från ett forum, hehe  :P

• 2 weeks later...

Funderar fortfarande på att detta inte fungerar, för mig. Får inga mail vid privata meddelanden och heller inte för de trådar jag följer. Och de eventuella mailen fastnar inte i någon skräpmapp, det har jag kollat många gånger.

Det är ju smidigt att få en notifiering så att man inte missar något intressant. Fungerar det här för alla andra?

Funderar fortfarande på att detta inte fungerar, för mig. Får inga mail vid privata meddelanden och heller inte för de trådar jag följer. Och de eventuella mailen fastnar inte i någon skräpmapp, det har jag kollat många gånger.

Det är ju smidigt att få en notifiering så att man inte missar något intressant. Fungerar det här för alla andra?

Jag får inte heller, jag har Mac… 

Känner mig lite tjatig, men finns det ingen därute som har svaret på gåtan?

Betalar du medlemsavgiften ( 350 kronor/månad) till Kostdoktorns Vänner (KV) ?

Jag tror att Notifieringar har blivit en Plus-tjänst som bara ingår om man har medlemskap i KV.

(Det framgår inte riktigt tydligt, tycker jag)

;)

• Like 1

Betalar du medlemsavgiften ( 350 kronor/månad) till Kostdoktorns Vänner (KV) ?

Jag tror att Notifieringar har blivit en Plus-tjänst som bara ingår om man har medlemskap i KV.

(Det framgår inte riktigt tydligt, tycker jag)

;)

För en extremt nyfiken person (som jag) är 350 kr ett fynd. Det är SÅ jobbigt att behöva logga in hela tiden för att hålla koll. Uppge bg. så kommer pengarna bums ;)

• Like 1

Jag har aldrig fått notifikationer på mail från forumet. Vet inte om det är nån inställning jag gjort, men jag är allktid inloggad på jobbdator, platta och telefon, så jag behöver ju bara trycka på bokmärket så kommer jag direkt in.

För en extremt nyfiken person (som jag) är 350 kr ett fynd. Det är SÅ jobbigt att behöva logga in hela tiden för att hålla koll. Uppge bg. så kommer pengarna bums ;)

Du har fått ett PM...bara att sätta in på mitt personkonto. Uppge kod: Andreas   ;)

• Like 1