Popular Post stroker49 Posted March 23, 2014 Popular Post Share Posted March 23, 2014 Det är otroligt vad känslig man blir mot kolhydrater! I natt var jag på fest och då fick jag i mig en del kolhydrater, bla en halv skiva vitt bröd, lite chips och salta pinnar. Men jag försökte att vara försiktig. Mest höll jag mig till rött och vitt vin och endast ett litet glas öl. Men det var sockerblask och frukt i välkomstbålen. Då läsk innehåller så mycket socker så bad jag om dubbelt med gin i varje GT. Trots det känner jag mig trött och lite hängig idag och med lätt huvudvärk. Vad tror ni, var det ändå tonicen eller kan det ha varit brödskivan? 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aros Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Själv skyllde jag alltid på sillen (inte på snapsen) när jag var lite slirig dagen efter 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Jag skyllde alltid på dåliga kräftor. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Brödskivan 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Man skulle haft hjälm kom jag på under skivan! Troligen hade man slagit i huvudet utan att märka det! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Alkoholen neutraliserar ju kolhydraterna i drinkar, det vet ju alla! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athenasmatte Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Det är otroligt vad känslig man blir mot kolhydrater! I natt var jag på fest och då fick jag i mig en del kolhydrater, bla en halv skiva vitt bröd, lite chips och salta pinnar. Men jag försökte att vara försiktig. Mest höll jag mig till rött och vitt vin och endast ett litet glas öl. Men det var sockerblask och frukt i välkomstbålen. Då läsk innehåller så mycket socker så bad jag om dubbelt med gin i varje GT. Trots det känner jag mig trött och lite hängig idag och med lätt huvudvärk. Vad tror ni, var det ändå tonicen eller kan det ha varit brödskivan? ¨Bara då att du vet så finns "Tonic Zero" numera!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts