Popular Post ChristianP Posted March 23, 2014 Popular Post Share Posted March 23, 2014 För tre veckor sedan så ansåg jag mig själv komma i mål April 2012 vägde jag 104kg och hade som mål att nå mitt "Beach 1996" mål. Det var då jag såg att jag hade gått över 84kg och alltså var mitt mål att komma ner under 84kg. Nu i efterhand så har jag insett att ett viktmål är ett ganska dåligt mått, men nu är det uppnått. Andra positiva effekter är att jag blivit friskare, starkare, smalare över hela kroppen och bättre tränad än jag varit sen jag vara 25 år. Här kan ni läsa lite mer om Ni orkar http://enmantill.wordpress.com/2014/03/10/gooooooooaaaaaaaaal/ Kommer jag fortsätta med LCHF? Ja.. det är självklart!! Med detta inlägg vill jag säga till alla som kämpar. GE INTE UPP! 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fnutt Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Härligt! I god tid innan årets SRF, dessutom 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristianP Posted March 23, 2014 Author Share Posted March 23, 2014 Härligt! I god tid innan årets SRF, dessutom Ja.. jag hinner nog komma i ännu bättre form innan dess \,,/ Skall testa Göteborgsvarvet innan dess 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StinasKompis Posted March 23, 2014 Share Posted March 23, 2014 Grattis! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fundersam Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Grattis! Bra jobbat och bra att du visar att även för en man kan det ta ett par år för kroppen att hitta sin form. Det jag tror är bra med att det tar lite tid, är att man blir förtjust i sin nya kost och inte har en tanke på att byta 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts