MagnusH Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 En fråga lite vid sidan om: Ni som var med på LCHF-kryssningen, fanns det vägglöss i hytten hos någon eller några? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Inte vad jag märkte. Dammigt var det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wikholm Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Nej, inte i min hytt i varje fall. Däremot kan jag tänka mig att en viss spridning av flatlöss skedde på småtimmarna i en och annan hytt. :-) 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Inga löss av någon sort på mig men jag håller med Effie om städningen. Det var bäst att inte titta i hörn och lampor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Inte upptäckt några lusbett än Med tanke på den korta tid som finns till förfogande för städning så är det kanske inte så konstigt att det inte är kliniskt i hörnen... Man behöver inte titta så noga. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Inga löss men kladdigt var det i hytten, de hade inte torkat bort spild dricka från de innan, vart tvungen att göra det skälv för man gick emot det hela tiden annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Tyckte det var ok i vår hytt. Nog en svår miljö att hålla ren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts