Leopold Roos

Stockholm - Träff nr6, 2014-05-04 Buffé på Haga Forum vid Hagaparken

Recommended Posts

Leo inbokad :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tar med flaggan ändå, den är ju så vacker!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hahaha, åh! Underbart!  :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jättetrevlig brunch blev och trevligt att få en pratstund med er!  :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jättetrevlig brunch blev och trevligt att få en pratstund med er! :)

Detsamma!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja det var jätte härligt att ses :). Längtar till nästa gång - preliminärt satte vi det till 6e Juni Haga parken - picknick vid fint väder.

Vi var 5st denna gång. Brunch buffén var bra. Mycket LCHF att välja på. Verkar inte varit någon fusk, för min mage har hållit :P.

Konstigt väder det vart på promenixen efter - hagel. Men missade allt dåligt väder på cyklingen hem 13km. Men bara några min efter jag började och slutade snöade det igen.

Edit: Ah synd, det var Siljan Runt den 7e - 16mil cykel med många på jobbet och vi ska ta in på hotell och sånt innan. Så det missar jag. Kan vi inte ta annat datum? :)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja det var jätte härligt att ses :). Längtar till nästa gång - preliminärt satte vi det till 6e Juni Haga parken - picknick vid fint väder.

Vi var 5st denna gång. Brunch buffén var bra. Mycket LCHF att välja på. Verkar inte varit någon fusk, för min mage har hållit :P.

Edit: Ah synd, det var Siljan Runt den 7e - 16mil cykel med många på jobbet och vi ska ta in på hotell och sånt innan. Så det missar jag. Kan vi inte ta annat datum? :)

Helgen innan är Kristi Himmelsfärd, många lediga dagar att välja på för den som är hemma i stan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul att ni hade trevlig träff med god mat! Synd att jag missade det. Men nästa gången ska jag definitivt försöka vara med, om datumet passar, så klart :) .

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Röstar för Haga parken Tor 29 Maj (kristihimmels), Fre 30e Maj (kläm), Lör 31a, eller Sön 1a Juni.

Vilka kan och vill? Picknick om vädret är bra. Kanske Andreas kan skriva om det så vi kan bli ett gäng :).

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Röstar för Haga parken Tor 29 Maj (kristihimmels), Fre 30e Maj (kläm), Lör 31a, eller Sön 1a Juni.

Vilka kan och vill? Picknick om vädret är bra. Kanske Andreas kan skriva om det så vi kan bli ett gäng :).

Jag kan troligen inte då men kör på. I vilket fall är jag i Hagaparken 6 juni och den som vill får gärna hänga på. Om det inte snöar då också förstås... 

Kungliga operan spelar, får man ju inte missa!

Och tack för en trevlig brunch. Flaggan är redo för nästa evenemang. :)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg