meppalottan Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Har dom svårt att få sålt godiset?? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truestepper Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Precis vad jag också tänkte när jag fick en sådan. Det blir ju inte nyttigt bara för att det är gratis... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kareng Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Om man har svårt att motstå godis under påsken och är rädd för att falla dit på "vanligt" godis var dessa "Snickersrutor" bland det godaste jag ätit: http://56kilo.se/snickersrutor/. Oavsett ålder och kost i övrigt var alla som smakade överens om att de var riktigt supergoda - på gränsen (eller lite över) till för goda. Så egentligen är detta en varning! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Min egen godislast som endast tillåts vid högtider är Mariannes mandelmassa http://mariannslchf.se/mandelmassa-och-marsipan-lchf/ gärna tillsammans med 85-90% choklad antingen äggformade och doppade eller som nu till påsk då jag planerar göra tre lager choklad-mandelmassa-choklad. Detta är också en varning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nabe Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 När fick ni en sådan kupong, nyligen? vill ha till barnens påskägg ju.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robrad Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 När fick ni en sådan kupong, nyligen? vill ha till barnens påskägg ju.. Vill också ha... hade varit perfekt nu till påsk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Ni kan få mina, om jag får någon eller några .... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Mina med 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts