Jump to content

Biljetter??? Föreläsningar Säffle 2014

Sigurdur

Recommended Posts

Hej,

Jag vill köpa biljetter till LCHF-föreläsningarna i Säffle i juli. Hemsidan (lchfevents.se) är hemskt otydlig och jag får ingen kontakt med ansvarig varken på mail eller telefon, vi är flera som har försökt. Kan någon hjälpa mig?

1. Anmäler man sig till föreläsningarna bara genom att betala in pengar på kontot?

2. Hur ska de då veta vem man är?

3. Får man biljetter hemskickade eller ska man visa upp legitimation?

4. Det står på hemsidan att man ska visa upp kvitto (varifrån får man det kvittot???) när man registerar sig på Duse Camping dagen före föreläsningarna?! Jag ska inte till campingen (och särskilt inte dagen före), jag ska på föreläsningarna inne i stan. På rätt dag, tack.

Jag fattar ingenting. Det hela ger ett väldigt oseriöst intryck tycker jag. Ansvarig får ta och snygga till hemsidan lite, texten är slarvigt skriven och informationen bristfällig. Den som är insatt och når fram till ansvarig får gärna kommunicera detta!

"Betalning görs till bg 154-9872

Anmälan senast 15/6

Visa upp kvitto på inbetalningen Vid inskrivning ..(för rätt biljett/band). Inskrivning sker vid stuga 40 på Duse camping på torsdagen 17/7 mellan 15.00 och 18.00, eller enl ök."

Du betalar in till bankgiro och kommer överens om hur du "skriver in dig" enl ök. Det går mes största sannolikhet att skriva in sig på morgonen före föredragen. Funkade bra förra året.

Kvitto är väl bara att ta med ett bevis på insättningen från din internetbank eller liknande?

Jag är inte det minsta ansvarig... Men svarade ändå...
  • Like 4

Det här svaret fick jag via mail:

"Hejsan!

Det stämmer att anmälan sker genom inbetalningen, men glöm inte att ange namn på besökarna och om lunchen önskas. Biljetter kommersen att delas ut vid incheckning på campingen eller vid Medborgarhuset på Morgonen.

För vidare frågor tag gärna kontakt med oss.

Mvh LCHF-Events / Sven"

Undrar också om det är någon som har erfarenhet av lunchen. Rekommenderas?