Annika Rane Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 I sommar kommer jag att gå utbildningen till kostrådgivare hos Mf Hälsoutbildningar i Stockholm. Har sneglat på utbildningen i åratal, men först nu är det genomförbart. Det ska bli SÅ roligt att ägna mycket tid åt just detta som jag brinner helhjärtat för. Någon annan som går/ska gå utbildningen nu i vår, i sommar eller till hösten? Någon som gått utbildningen och har erfarenheter eller tips att dela med sig av? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sukkersensitiv Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Lyder cool... starter selv hos Anna Hallen denne höst og glæder mig helt vildt Tillykke med din beslutning, håber det bliver rigtig godt og lærerigt 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 I sommar kommer jag att gå utbildningen till kostrådgivare hos Mf Hälsoutbildningar i Stockholm. Har sneglat på utbildningen i åratal, men först nu är det genomförbart. Det ska bli SÅ roligt att ägna mycket tid åt just detta som jag brinner helhjärtat för. Någon annan som går/ska gå utbildningen nu i vår, i sommar eller till hösten? Någon som gått utbildningen och har erfarenheter eller tips att dela med sig av? Det låter skitkul ;-) Jag skulle också gärna gå på någon sådan utbildning. Men man sitter ju fast i ekorrhjulet med barn och jobb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 18, 2014 Author Share Posted April 18, 2014 Det låter skitkul ;-) Jag skulle också gärna gå på någon sådan utbildning. Men man sitter ju fast i ekorrhjulet med barn och jobb... Ja, det gör man ju såklart. Men här föll pusselbitarna plötsligt på plats och möjligheten fanns. Just de här veckorna "drabbar" varken jobb eller barn. Ser väldigt mycket fram emot den här sommaren! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts