Andreas Eenfeldt Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 På senare tid har flera anmärkt på att notifikationer från forumet via epost inte kommer fram. Kanske mest problematiskt när det gäller verifikation av nya medlemmar. Nu ska den buggen vara fixad och epost ska komma som vanligt igen. Säg gärna till om något ännu inte fungerar som det ska. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Toppen! Nu inväntar jag bara ett privatvmeddelande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Kanon Har missat mycket kommentarer/diskussioner pga detta. Har faktiskt haft samma problem på bloggen också senaste tiden, men just nu upptäckte jag att det kom mail där också, så det kanske vara samma bugg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle90 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Äntligen. Själv använde jag mig utav Tapatalk under tiden jag inte fick några notifikationer och det funkade bra. Bra reservplan. Ska bli intressant och se om det nu funkar som det ska. Skulle någon kunna skriva ett inlägg här i tråden bara för att? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Jag är ju så nyfiken på de flesta ämnen så jag har aldrig brytt mej om notifikationer. Jag ser ju vad jag har oläst när jag är inloggad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle90 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Tack Stoscha det funkar nu fick jag bekräftat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders A Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Japp, funkar för mig också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KataM Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Funkar igen - underbart! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katruna Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 På senare tid har flera anmärkt på att notifikationer från forumet via epost inte kommer fram. Kanske mest problematiskt när det gäller verifikation av nya medlemmar. Nu ska den buggen vara fixad och epost ska komma som vanligt igen. Säg gärna till om något ännu inte fungerar som det ska. Det går inte att öppna länkarna till LCHF för nybörjare längre. Behöver kostråden på arabiska! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Det går inte att öppna länkarna till LCHF för nybörjare längre. Behöver kostråden på arabiska! Funkar igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts