fettlett Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Snälla, kan någon hjälpa mig? kommer inte vidare på någon länk typ "läs vidare", hamnar på den nya översikten istället. Kan ej heller nå adressen gällande ny design, inget fungerar, bara forumet? Vad har hänt? Är de tjag som missat något? Känner mig helt blåst och börjar undrar om jag kanske ändå behöver kolisar väldigt irriterande när man inte kan läsa vidare på intressanta sidor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Funkar med google chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ganymedes Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Funkar med Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Ladda om sidan. Ibland kan viktiga uppdateringar ligga cachade i gamla versioner ett tag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smilla47 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Det funkar i min IPhone, men inte på min iPad. Vad ska jag göra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts