Wallelina Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Om man känner sig spänd och stum i vaderna, vid t.ex när man går i trappor eller i uppförsbackar, vad kan det bero på? Jag har upplevt det här problemet under alla år som jag ätit lchf, jag tränar en hel del och i t.ex uppförsbackar så känns som jag är helt slut, främst vaderna, det känns som om jag har urusel kondis. Jag äter magnesiumtillskott. Någon som kan svara på det här eller har egna erfarenheter? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted May 1, 2014 Share Posted May 1, 2014 Vilken sorts magnesium äter du? Ofta innehåller kosttillskotten en variant som vi har svårt att tillgodogöra oss. Anna Hallen tror jag hade en lista på vad som funkar och inte. Sen tycker jag också att det är skillnad om jag stretchar eller inte. Jag vet att folk säger att man inte behöver stretcha men jag märker skillnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallelina Posted May 1, 2014 Author Share Posted May 1, 2014 Ska kolla upp det,tack för tipset:) stretchar gör jag alltid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts