Nummerskivan Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Jag hade tänkt blir mer aktiv mindre anonym. Men jag har skrivit ett inlägg som behöver INTE förknippas med mig då det blir lite känsligt om det går att hitta och inte är anonymt utan alla fattar vad det handlar om. Är det ok att jag raderar eller hur ska jag göra? Vill helst inte starta ett nytt konto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoscha Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Jag hade tänkt blir mer aktiv mindre anonym. Men jag har skrivit ett inlägg som behöver INTE förknippas med mig då det blir lite känsligt om det går att hitta och inte är anonymt utan alla fattar vad det handlar om. Är det ok att jag raderar eller hur ska jag göra? Vill helst inte starta ett nytt konto. Lägg in ett meddelande till en moderator vilket inlägg du vill ha raderat så fixar de det. Tror inte man kan ta bort nåt själv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nummerskivan Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Jo, man kan ju redigera inlägget, och då låta det bli tomt. Det fyller samma syfte för mig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Man får ju lov att redigera sina egna inlägg, så om du går in och redigerar ett så det blir tomt är det ok. Kul att du vill bli mer aktiv! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts