AnnaBanana Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Jaha. Har än en gång kunnat konstatera: så gott var det inte, som jag mindes eller tänkte. Bakade en rabarberpaj som jag åt med halvsmält vaniljglass. Och nej, så gott var det inte! Bra! Då vet jag det... 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Och jag tog en hallongrotta vid en MC-rallyfika. Samma insikt! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelico Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Gjorde jordgubbs och rabarberpaj LCHF varianten idag. Det var supergott. Utan tillsatt socker och med mald mandel i degen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted May 10, 2014 Share Posted May 10, 2014 Ja, det kan vara bra att påminna sig själv ibland. Det gör ju att det går längre och längre tid till nästa gång man trillar dit och blir besviken. Edit: inlägget var kommentar till AnnaBanana och Maria F. Edit2: själv trillar jag ofta dit och blir besviken. Tror liksom lite att det är meningen med livet. Vem är perfekt? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts