Ti Ti Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Jag tyckte det var lite roligt att se att en av matkassarna i Willys pågående reklam är LC 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nabe Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Intressant å se vad den innehåller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusH Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Intressant å se vad den innehåller. Problemet är väl det vanliga, man har tagit fasta på LC men inte på HF. Man måste i så fall komplettera med lämpliga feta produkter för att få den näring man behöver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted May 16, 2014 Share Posted May 16, 2014 Den ser ju ut att innehålla huvudsakligen bacon - eller är det kött? - och korv. Och jag undrar om förpackningen längst fram innehåller potatissallad, eller vad det kan vara för något. Det syns ju inte. Fast den ger ju känslan att "LCHF, då späker man sig, avstår från kolhydraterna som man så gärna vill ha, för att gå ner i vikt" Men ändå trevligt att den finns med i samlingen över tämligen normala matkassar som man skulle kunna handla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StinasKompis Posted May 17, 2014 Share Posted May 17, 2014 Jag tror inte Willys säljer färdighopplockade kassar över huved taget, men att de gärna vill ha kunder med alla olika preferenser som finns. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ananasen19 Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Om nån är intresserad av en LCHF matkasse så finns det på bramathemma.se hemkört till dörren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts