MicC Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Undskyld - men det bliver på dansk. Håber I forstår alligevel. Jeg har været på LCHF i 6 mdr og det var haft en god effekt. Ligger nu på en ok vægt (74 kg / 178 cm) og befinder mig godt med min kost. Jeg har dog et "problem" - syntes at min kropsduft (doft på svensk tror jeg) og ånde (breath på engelsk) har ændret sig - og ikke til det bedre Tror det skyldes striks ketogen kost. Er der noget man kan gøre ved det - spise noget specielt eller?? Tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuelak Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Drick mycket vatten och tugga tuggummi . Det gör jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 21, 2013 Share Posted January 21, 2013 Ja.. det är antagligen Ketobreath, då luktar det Acceton, dvs nagellack! Såvida det inte är Dragonbreath, för då använder du protein som bränsle, det luktar amoniak.. det luktar stall altså! http://www.phlaunt.com/lowcarb/19063904.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts