Jump to content

Hur många är vi?

Sigurdur

Recommended Posts

Hur många registrerade medlemmar är vi?

Hur många trådar har startats?
Hur många inlägg har gjorts totalt?
Hur många "Gilla" har utdelats?

Det vore kul om denna statistisk inte bara gick att få reda på, utan om den fanns tillgänglig någonstans att kolla på med jämna mellanrum för skojs skull.

• Like 2

Just nu:

4 270 st som registrerat sig (men en del av dessa har inte fullbordat med mail).

2 225 st har skrivit minst 1 inlägg.

613 st har skrivit minst 10 inlägg.

204 st har skrivit minst 50 inlägg.

120 st har skrivit minst 100 inlägg.

20 st har skrivit minst 500 inlägg.

Detta kan man se genom att kolla på toplistans olika sidor - http://forum.kostdoktorn.se/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL

5 021 trådar har skapats (men några har tagits bort)

Detta kan man se genom att läsa numret på senaste skapade tråden - http://forum.kostdoktorn.se/topic/5029-fettkaffe/

68 713 inlägg har skapats (men en del har tagits bort)

Detta kan man se genom att trycka på länk till det senaste gjorda inlägget - http://forum.kostdoktorn.se/topic/5029-fettkaffe/?p=68713

Gjorde lite sådan här statistik förr - men glömt nu länge. Får börja igen.

• Like 2

Hmm, det kan vara någon högre matematik här som jag inte förstår.... ;)  :o

Ja inte vet jag... Trodde ni moderatorer har koll... :P  Men när jag går in på min profil står det 498 där och det är väl inläggen det? Fast jag är född blond så jag kan ju ha missuppfattat...  ;)

Red: NU ser jag, vid bilden står inläggen och då är det "gilla" som är 498 stycken... Ok, jag får skriva som attan så blir det snart 500... :D

• Like 4

Ja inte vet jag... Trodde ni moderatorer har koll... :P  Men när jag går in på min profil står det 498 där och det är väl inläggen det? Fast jag är född blond så jag kan ju ha missuppfattat...  ;)

Red: NU ser jag, vid bilden står inläggen och då är det "gilla" som är 498 stycken... Ok, jag får skriva som attan så blir det snart 500... :D

Skriv på så får vi gilla mer :P  :)

• Like 3

Ha...det här blir mitt 998:e inlägg....räknar stenhårt med att Andreas skickar ett signerat exemplar av Matrevolutionen när jag når 1000. ;)

Haha, jag har lagt mej i så mycket så jag är snart uppe i 2000, men det hände inget. Lätt att skriva av sej här i stället för att ha egen blogg... Tänk att vi bara är 20 st som har spridit vår visdom så intensivt... ;-P

• Like 4

Ha...det här blir mitt 998:e inlägg....räknar stenhårt med att Andreas skickar ett signerat exemplar av Matrevolutionen när jag når 1000.  ;)

Jaa.. eller så blir man avstängd en månad på grund av tjatighet?  :wacko:  :blink:

• Like 2