Leopold Roos Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Är det många härifrån som ska med? Någon som har stug plats över man kan vara med o dela på kostnaden? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Jag åker till Säffle och sover i sexbäddsstuga, som är fullbokad. Vi sätter upp dig på reservlistan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Runesson Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Jag har just bokat mig och tänker som vanligt bo på hotel inne i stan. Är för bekväm av mig... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Önskar jag kunde komma, men det fungerar inte alls i år... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Jag kommer, och ska bo ihop med (bl.a.) Lilla Anna. I värsta fall får du väl göra som Y62 förra året: tälta, och hitta ett gäng trevliga tjejer att umgås med, äta hos...:-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted June 11, 2014 Share Posted June 11, 2014 Att snyltgästa, det kan jag :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 17, 2014 Author Share Posted June 17, 2014 Fortfarande ingen som har ett litet utrymme över för mitt liggunderlag och sovsäck? (och någon väska) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Har du kollat med arrangörerna, om de har någon idé? Frågat på Facebook? Som jag skrev till Lilla Anna - i värsta fall finns en soffa i vår stugas vardagsrum. Under förutsättning att inte resten av gänget har något emot det, för jag har faktiskt inte frågat dem. Det kan ju bli lite struligt, om vi har olika tider när vi somnar och vaknar; det blir ju inte direkt avskilt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted July 20, 2014 Author Share Posted July 20, 2014 Träffen var jättebra. Mysigare än kryssningen. Mycket mer semester, gemenskap och mingel. Typ 55h mot 23h är ju stor skillnad. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Instämmer med föregående, fullt ut. Trevlig samvaro och riktigt intressanta föreläsningar. Allt väldigt fint arrangerat. Vad säger ni andra som var med? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Mycket trevligt och bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Dessutom SÅ trevligt sällskap i stugan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Dessutom SÅ trevligt sällskap i stugan Dög väl... Nej, bättre kan man nog inte tänka sig. Nästa år kör vi samma upplägg 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lchfwinther Posted July 20, 2014 Share Posted July 20, 2014 Trevligt sällskap i stugan underlättar när man ska sova med främlingar :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts