json75 Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Hej, Jag behöver testpiloter till en ny hemsida som är under uppbyggnad nu. Sidan är uppdelad i olika flikar, senare ska kunna bestämma vilka man vill se och vilka man vill dölja. Huvuddelarna är vikt och olika mått, motion och kalorier. Tanken är att man senare ska kunna kombinera dessa olika till ett gemensamt diagram där man tex kan följa hur vikten har gått ner/upp beroende på hur mkt man ätit och motionerat.Det finns säkert flera saker på sidan som skulle kunna utformas bättre, jag är databasprogrammerare och ingen designer.I nuläget anger man te.x bara en klumpsumma med kalorier man stoppat i sig, antingen under hela dagen eller för varje måltid. Jag är lite osäker på om man ska vara mer detaljerad eller inte.Tips och ideer på vad som saknas och skulle kunna förbättras mottages tacksamt. Adressen är: http://www.mindremidja.se/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Vi bantar inte med kalorier in ut vi äter för hormonell viktminskning. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athenasmatte Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Vi bantar inte med kalorier in ut vi äter för hormonell viktminskning. Hormonell viktnormalisering menar du 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athenasmatte Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Men som nämnt ovan; LCHF är fel forum ifall du vill prata kalorier. De som äter LCHF räknar inte kalorier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted June 12, 2014 Share Posted June 12, 2014 Hormonell viktnormalisering menar du Ja vad dum jag är 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
json75 Posted June 15, 2014 Author Share Posted June 15, 2014 Sidan är uppdelad i olika flikar, vill man kan man bara använda den för att hålla koll på måtten o se hur det går för en. Och som sagt, tips, ideer och önskemål är alltid välkomna :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts