Jump to content

Nu är det sommar !

Limp

Recommended Posts

Åt första gången i mitt liv sockerfri glass idag... det var gott ! Det tog inte många minuter få i sig hela "pyttsen" och alla de fem kolisarna som bodde där.

glass.gif

Rött ska det vara... det blir nog fler gånger !

• Like 3

Syster, jag håller med dig! Vad hände? Här satt man på jobbet, blek och glåmig, och glodde på solskenet utanför hela maj och halva juni. Och nu, när min semester har börjat...? Vad f-n?

På midsommarafton tände vi en brasa i spisen för att det var så kyligt. I kväll plockade jag fram och värmde en gammal slatt av barnens julglögg och gav barnen som huttrade framför en film.

I morgon får man väl leta fram spellistan med julsånger på Spotify och griljera en skinka eller nåt. Det där med glass lär icke bli aktuellt.

Vem kan man reklamera till? SMHI? Yr.no?

• Like 3

Stackars ni   :rolleyes: Jag har varit ute i kortärmat varje dag hela dagarna under helgen och ätit glass B)  Både sockerfritt som sockrat. Det ni... 

Ja, tyck synd om oss  ;)  0,5 plusgrader i natt, behöver jag säga mer...

Varma soppor, handskar och åkarbrasor är det som gäller...ingen glass :o

• Like 1

Avis på er som inte har sol åter stark pencelin för boreliainfektion får inte vara i solen 

Usch, det låter inget vidare med borreliainfektion, men bra att du har upptäckt infektionen i tid och fått behandling :)

De är "elaka" små gynnare de där fästingarna. Finns det någon nytta med dem tro, i vårt ekosystem.

Usch, det låter inget vidare med borreliainfektion, men bra att du har upptäckt infektionen i tid och fått behandling :)

De är "elaka" små gynnare de där fästingarna. Finns det någon nytta med dem tro, i vårt ekosystem.

Tack för omtanke jag har hört att deras enda nytta här i livet är att vara värd för Borelia.

Åt första gången i mitt liv sockerfri glass idag... det var gott ! Det tog inte många minuter få i sig hela "pyttsen" och alla de fem kolisarna som bodde där.

glass.gif

Rött ska det vara... det blir nog fler gånger !

Nu....blev jag också tvungen att testa glassen...med tanke på innehållsförteckningen måste jag säga att den smakade helt OK... :)