Syster

Glad Midsommar

Recommended Posts

...allihopa :)

Nu gäller det att dansa Små grodorna runt midsommarstången som bara den, och äta redigt med proteiner och fett för att hålla värmen, för någon midsommarvärme har då inte vi. Temperaturen påminner mer om nyårsafton :o

• Gilla 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här är ok, 18 grader och växlande molnighet, men för säkerhets skull satsar vi också på proteiner och fett  ;)

Glad midsommar!

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Växlande molnighet, regnskurar och åska.

Det här är en undantagsdag. Medvetna undantag. Tänker inte alls bli arg på vågen i veckan som kommer  :)

Glad Midsommar!  

• Gilla 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kanonbra midsommar!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Växlande molnighet, regnskurar och åska.

Det här är en undantagsdag. Medvetna undantag. Tänker inte alls bli arg på vågen i veckan som kommer  :)

Glad Midsommar!  

Växlande molnighet och växlande kolhydratintag... typ öl...  :P

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Glad midsommar :) Här hos mig i Falun så har vi en mix av sol,moln å kalla vindar , väntar på att min son ska börja grilla med sina kompisar så jag kan sno en köttbit ;)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Glad midsommar! Om än lite kall... flyttade precis in från altanen när det började bli lite kallt trots infravärmen. Konstaterade 5 grader ute... nu brinner det i kakelugnen :-)

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Glad Midsommar, här mé är det inflyttat från infravärmen.. 9 grader och uppehåll. Brrr.. Men mys med alla blommor som fortfarande blommar, trots snart slut på juni.  :rolleyes:

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Proteiner och fett… och så lite för många jordgubbar med vispgrädde...

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min mage har väldigt tydligt talat om att den inte gillar vad jag håller på med. Efter mitt avgiftade blodprov i onsdags gjorde jag pizza på gammeldags vis. Det innebar att det fanns frukostslicar i 2 dagar också.. Plus att jag hade köpt dinkelkex till osten igår. Jag tror inte att den lilka färskpotatisen till matjesillen har nåt med protesterna att göra.

Nej... Bortsett från att jag nånstans har lyckats skaffa mej en blåskatarr mår jag precis som jag förtjänar... Och är inte ett dugg förvånad

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror, jag tror på sommaren...

Jag tror, jag tror på sol igen... :o

...eller hur var det nu igen, ja, det var om någon tvivlare iallafall.

Hur det än är, så hoppas jag att alla har klätt sig ordentligt, eldat i vedspisen, och druckit Glögg i helgen (i alla fall något varmt), och inte frusit ihjäl ;)

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bara så ni vet. Klockan 12:51 idag vände det. Nu går vi mot mörkare tider, dagarna blir bara kortare och kortare. Snart är vintermörkret här  :mellow:

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bara så ni vet. Klockan 12:51 idag vände det. Nu går vi mot mörkare tider, dagarna blir bara kortare och kortare. Snart är vintermörkret här  :mellow:

Ja, det känns ju uppfriskande :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Synd man iinte kan ogilla något här ;)  Tack för den påminnelsen, liksom. Det var rätt tätt med helgdagar innan sommarsolståndet, nu dröjer det väl ända till Alla Helgons Dag innan det händer något, eller?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Augusti är ju också jättemysigt. Mörka varma kvällar så man få känslan av att vara på medelhavssemester även hemma

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Härligt... nu gäller det att njuta av sommmarvärmen ocg sedan av den kommande svalkan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jodå... men först nästa år igen ;-)

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg