Popular Post Jäderås Posted June 23, 2014 Popular Post Share Posted June 23, 2014 Min nya t-shirt.....SMÖR! 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Min nya t-shirt.....SMÖR! Mycket fin! :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Har ett minne av tishor från förr med texten "Öl byggde denna kropp". Men de var säkert i större storlekar. Tråkigt med alla kolisar i öl . Det är ju så gott. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Har ett minne av tishor från förr med texten "Öl byggde denna kropp". Men de var säkert i större storlekar. Tråkigt med alla kolisar i öl . Det är ju så gott. jo, det var faktiskt lite den tischan jag inspirerades av, eller hade i bakhuvudet när jag designade denna 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 jo, det var faktiskt lite den tischan jag inspirerades av, eller hade i bakhuvudet när jag designade denna Då är ju frågan. Finns din tischa att köpa i verkligheten (XL tidigare 4XL) eller är den bara en photoshoppis? Jag gissar det senare Det hade varit kul att ha den på sig vid lunchbordet hos alla fettskrämda och överviktiga kollegor. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Vart tog "Spännande män luktar diesel" vägen? 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 den är riktigt! Gjorde den på: http://www.spreadshirt.se/designa-egen-t-shirt-C59 bara att härma på! futura, st: 91 på "smör" "Sand"-färg freestyle st: 22 på "driver denna kropp" Vit-färg allt på svart t-shirt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Vart tog "Spännande män luktar diesel" vägen? haha, bra fråga. Då kan nog återskapa den på http://www.spreadshirt.se/designa-egen-t-shirt-C59 om behovet finns 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Lua Posted June 23, 2014 Popular Post Share Posted June 23, 2014 Så snygg! Jag blev sugen på att beställa ett träningslinne med samma text. Lite uppkäftigt på gymmet tänker jag Enda problemet är ju att jag inte gymmar. Kanske skäl att börja? 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Så snygg! Jag blev sugen på att beställa ett träningslinne med samma text. Lite uppkäftigt på gymmet tänker jag Enda problemet är ju att jag inte gymmar. Kanske skäl att börja? haha, samma visa här. Men som du säger, man kanske skulle börja träna nu när man har t-shirten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Då är ju frågan. Finns din tischa att köpa i verkligheten (XL tidigare 4XL) eller är den bara en photoshoppis? Jag gissar det senare Det hade varit kul att ha den på sig vid lunchbordet hos alla fettskrämda och överviktiga kollegor. den är riktigt! Gjorde den på: http://www.spreadshi...gen-t-shirt-C59 bara att härma på! futura, st: 91 på "smör" "Sand"-färg freestyle st: 22 på "driver denna kropp" Vit-färg allt på svart t-shirt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Modesty Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Mycket snygg, nu blev jag sugen att göra en med engelsk text på samma tema så omgivningen förstår 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jäderås Posted June 24, 2014 Author Share Posted June 24, 2014 Mycket snygg, nu blev jag sugen att göra en med engelsk text på samma tema så omgivningen förstår Bra idé! Men du kanske får mer frågor vad det står på t-shirten med svensk text dock 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Posted August 3, 2014 Share Posted August 3, 2014 haha, bra fråga. Då kan nog återskapa den på http://www.spreadshirt.se/designa-egen-t-shirt-C59 om behovet finns Man kanske får redesigna om texten till "Spännande KVINNOR luktar diesel OCH smör" 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts