Leopold Roos Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Android versionen efter Kitkat annonserades igår - den kommer heta kort och gott L.De har äntligen övergett godisnamn i sina versioner. Va bra - det känns mycket mer seriöst . Jag som programmerare blir mycket sugen på börja göra appar i denna version. Den verkar hel nice. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Android versionen efter Kitkat annonserades igår - den kommer heta kort och gott L. De har äntligen övergett godisnamn i sina versioner. Va bra - det känns mycket mer seriöst . Jag som programmerare blir mycket sugen på börja göra appar i denna version. Den verkar hel nice. Bra att kopplingen till Nestle är borta. Vad står "L:et" för? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Low Carb ? ;-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 Alpha, Beta, Cupcake, Donut, Eclair, Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean, Kitkat, Så gissa vad L kommer ifrån Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Alpha, Beta, Cupcake, Donut, Eclair, Froyo, Gingerbread, Honeycomb, Ice Cream Sandwich, Jelly Bean, Kitkat, Så gissa vad L kommer ifrån Low Carb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limp Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 L kommer från bokstaven L, den 12e bokstaven. Den 12e större versionen av Android. De har tydligen övergett sina sötsaknamn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 L kommer från bokstaven L, den 12e bokstaven. Den 12e större versionen av Android. De har tydligen övergett sina sötsaknamn. Vad bra! Kollade igår på den där dokumentären Cereal Killer och som jag förstod så finns en koppling mellan godistillverkaren Nestle och statinläkemedelsbolagen. Jag blev själv lite chockad när jag förstod att Google/Android hade en deal med Nestle. Det blir iaf Windowstelefon för mig på jobbet, trots att det inte finns en Trello-app för såna telefoner. Cereal Killer är en jättebra dokumentär, gratis att se till 4/7 tydligen. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/06/28/cereal-killers-movie.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Vad bra! Kollade igår på den där dokumentären Cereal Killer och som jag förstod så finns en koppling mellan godistillverkaren Nestle och statinläkemedelsbolagen. Jag blev själv lite chockad när jag förstod att Google/Android hade en deal med Nestle. Det blir iaf Windowstelefon för mig på jobbet, trots att det inte finns en Trello-app för såna telefoner. Cereal Killer är en jättebra dokumentär, gratis att se till 4/7 tydligen. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/06/28/cereal-killers-movie.aspx Men dealen med Nestle håller på gå ut. Det var ju därför jag gjorde denna tråd - för att visa att Google har blivit seriösare och slutat med alla godisnamn. Ah vi använder oxå Trello jättemycket -bra site/app. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
may Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Men dealen med Nestle håller på gå ut. Det var ju därför jag gjorde denna tråd - för att visa att Google har blivit seriösare och slutat med alla godisnamn. Ah vi använder oxå Trello jättemycket -bra site/app. Bra att du uppmärksammade förändringen, Leopold. Jag skulle vara helt lost utan Trello! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts