Popular Post Elja Posted June 29, 2014 Popular Post Share Posted June 29, 2014 Ännu en lchf-bebis är född. Hela graviditeten har varit en otroligt positiv upplevelse! Inga besvär överhuvudtaget. Har kunnat träna 3-4 ggr/v fram t om v 39, sedan avrådde läkarna mig från att fortsätta. Maite föddes i v. 41+0, något mindre än storasyster. 4400g på 47cm. När hon väl bestämde sig för att komma ut gick det undan, vi hann inte ens till sjukhuset. Maken fick agera barnmorska. Gick upp ungefär 13 kg denna gång i jämförelse med 11 förra, men utgångsvikten den här gången var lägre och jag drog på mig en hel del vätska när temperaturen närmade sig 30-strecket. 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snaaran Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Grattis till er! Modig gubbe du har! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LottaJ Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Grattis och vad skönt att allt gick bra!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia_Bodyventure Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Stort grattis!! Var det LCHF båda graviditerna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts