Jump to content

Donera funktion?

Leopold Roos

20 members have voted

1. 1. Lägga in donerings funktion?

• Ja självklart! Bra kombo med medlemskapet.
      13
    • Jo men borde ha varit istället för medlemskap.
      6
    • Nej! Det kommer nog inte användas eller hjälpas mot de som klagar.
      0
    • Nej! Det kommer bara bli ännu sämre! Omoraliskt!
      0
    • Spelar ingen roll/vet ej/jag bryr mig inte!
      1

Recommended Posts

Medlemskapen är ju som en sort donering man prenumererar på. Men tycker ni vi även borde lägga in en engångs-doneringsfunktion? Som man inte får någon fördel med mer än att känna man kan ha hjälpt andra människor.

Många som klagar på att detta med medlemssidor är fel - kan de bli lite gladare över detta? Rösta och beskriv gärna dina tankar :).

Hade gärna donerat pengar till att driva/stötta en bra sak, dock inte så sugen på att prenumerera. Sen hade det känts trevligare att stötta något som kommer alla till gagn och inte bara den grupp som betalar för det (även om jag skulle vara med i denna grupp).

Vissa kan betala men vill inte, vissa vill betala men kan inte. Tycker att det är viktigt att de som vill men inte kan inte lämnas utanför i samhället, oavsett vad det gäller! :)

• Like 1

själv skulle jag hellre se ett årsmedlemskap för lämpligt pris. Givetvis skall man kunna donera. Det är ju dock väldigt viktigt att ha öppenhet kring Kostdoktorns ekonomi och att donationer redovisas och att man gärna få veta vart pengarna går till för typ av projekt. 

Röstade på första alternativet. En donationsfunktion som komplement till medlemsskap kan ju inte vara fel. 

Jag är för övrigt seriöst trött på allt gnäll rörande medlemssidorna. Så fort det kommer ett inlägg av Andreas i bloggen som har med detta att göra så blir det ett <censurerat> gnällande från vissa personer. Sjukt tröttsamt. 

• Like 2

Det är ju Internet vi befinner oss på så en Donera-knapp här och var ser jag inte alls som något konstigt. Mer konstigt att det inte funnits redan från början.

Däremot vore det också trevligt med möjlighet att nyttja ex. Flattr till godo för de som frekvent göder sitens databas här i forumet med mer eller mindre välskrivna inlägg... Ett komplement till Gilla-knappen som kanske motiverar i detta kommersens tidevarv?