Jump to content

Ignorerafunktion?

Totto
 Share

Recommended Posts

Jag saknar en ignorerafunktion, eller är det bara det att jag inte hittat den? Det finns en och annan grinig gubbe jag vill slippa se och det skulle vara så skönt att kunna att som en del andra forum då ha en ignoreragrej. Då slipper man en massa gnäll, från båda håll.

• Like 1

Det finns i din kontrollpanel. Jag hade en period då jag valde bort inlägg från en viss person, som var rätt aktiv, fast trådarna blev väldigt konstiga då så jag tog bort ignorerafuntionen igen och gör som Tjoran säger i stället.

Men testa! Det kanske funkar bättre för dej

Tack! Nu har jag ignorerat och vi får se hur det blir med begripligheten. Jag ska väl i alla fall slippa se spydigheterna och det föraktfulla sättet att uttrycka sig och det är ju alltid värt något.

Kanske administratörerna borde uppmärksammas om någon skriver på ett respektlöst sätt. Vet dock inte hur man kontaktar dem, men det kanske någon annan gör?

Kanske administratörerna borde uppmärksammas om någon skriver på ett respektlöst sätt. Vet dock inte hur man kontaktar dem, men det kanske någon annan gör?

Det finns ju en rapportera-länk i varje inlägg. Tryck på den och rapportera inlägget om du tycker att det är olämpligt eller stötande.  Man kan inte begära att moderatorerna ska läsa varje inlägg som skrivs här. 

Rapportera går bra, eller skicka pm till oss.

Här är en lista på oss:
http://forum.kostdoktorn.se/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

Där Jag, Kjell, Limp och syster är moderatorer (ska föreslå på vårat möte idag att de anda kan få en annan titel för det är varken deras jobb att göra sånt eller att de har kunskap till det).

Det finns ju en rapportera-länk i varje inlägg. Tryck på den och rapportera inlägget om du tycker att det är olämpligt eller stötande. Man kan inte begära att moderatorerna ska läsa varje inlägg som skrivs här.

Jag läser via min iphone, då syns ingen rapporteralänk. Men tack för infon, skulle kag vilja rapportera ngt så vet jag nu att det är lätt via datorn :)

Den jag stör mig på är ofta på gränsen men inte alltid så påtagligt att jag tycker att jag kan anmäla. Det blir fånigt att anmäla och säga: Jag tycker han beter sig tarvligt. Eller hur?

Jag är emellertid på trött på dessa tarvligheter som jag tycker har stora likheter med mobbning, så då väljer jag just nu att ignorera. Och det är inte jag som upplever mig som utsatt ska kanske påpekas, jag vill bara slippa se det hela.

• Like 2

Den jag stör mig på är ofta på gränsen men inte alltid så påtagligt att jag tycker att jag kan anmäla. Det blir fånigt att anmäla och säga: Jag tycker han beter sig tarvligt. Eller hur?

Jag är emellertid på trött på dessa tarvligheter som jag tycker har stora likheter med mobbning, så då väljer jag just nu att ignorera. Och det är inte jag som upplever mig som utsatt ska kanske påpekas, jag vill bara slippa se det hela.

Det är just det som ingrorera funktionen är till för ! Vi har olika värderingar, olika humor, olika sätt att utrycka oss liksom att personkemin skiljer sig också åt. Skrivkonsten är också en av de svåraste utryckssätten och det går liksom inte att anmäla inlägg som man ogillar av någon anledning, men som inte bryter mot regler. Just  där kommer ingrorerafunktion in... möjligheten att stänga ut det som inte passar en själv.   

• Like 2